تعداد بازدید: 2321

توصیه به دیگران 0

شنبه 30 آذر 1392-15:39

در جشنواره فیلم حقیقت آبادان؛

تندیس به فیلم "ماهمه سربازیم" رسید

مستند "ما همه سربازیم " ساخته مهدی قربانپور در اولین حضورش، تندیس جشنواره سینما حقیقت آبادان را دریافت کرد+عکس


 

مازندنومه: ما همه سربازیم آخرین مستند بلند "مهدی قربان پور" تندیس جشنواره و دیپلم افتخار هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت را در آبادان دریافت کرد

این جشنواره عصر پنجشنبه 28 آبان در محل سینما نفت آبادان و با حضور مدیران ارشد فرهنگی کشورو مستند سازان سینمای ایران برگزار شد که هیات داوران جایزه خود را به فیلم" ما همه سربازیم" اهدا کرد.

مهدی قربان‌پور کارگردان مستند «ما همه سربازیم» در سخنانی پس از دریافت این جایزه گفت: خوشحالم این جایزه را در شهری می گیرم  که بسیاری از بااستعدادهای عرصه فرهنگ و هنر ایران  از آنجا برخاسته اند.

وی همچنین از دریافت این  جایزه در حضور ناصر تقوایی  و در روز بزرگداشت او در زادگاهش احساس خرسندی کرد و روح معنوی آن را  به خانواده های جان باختگان سینما رکس آبادان تقدیم کرد.


در اختتامیه این جشنواره چهره های شاخصی چون : ناصر تقوایی ، داریوش ارجمند ،مهرداد اسکویی ، امیرشهاب رضویان‌، جعفر صانعی مقدم‌، فرهاد مهران‌فر‌، علی محمد قاسمی‌، ناصر صفاریان ومحمد مهدی طباطبایی نژاد (مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند)حبیب ایل بیگی (مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران) اسماعیل زمانی (مدیرعامل منطقه آزاد اروند‌) و برخی از مسئولان استانی همچون سید حسین دهدشتی (نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی) حضور داشتند .


مستند ما همه سربازیم به تاریخ خدمت سربازی از دوره پهلوی اول تا انقلاب اسلامی می پردازد .در این فیلم مستند بلند چهره هایی چون هاشمی رفسنجانی ،هوشنگ گلمکانی ،تیمسار جواد ملاحیدر و... جلوی دوربین رفته اند.

مطالب مرتبط:

ما همه سربازیم/هاشمی در قاب دوربین قربان پور

فیلم از تولیدات تلویزیون نباشد!



 
 

 


  • جمشد یداللهی پاسخ به این دیدگاه
    چهارشنبه 11 دی 1392-0:38

    آقای قربانپور تبریک امید آنکه شاهد موفقیت بشتر شما باشیم .

    • رضا شریعتیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 30 آذر 1392-22:25

      اقای قربانپور تبریک میگم

      • شنبه 30 آذر 1392-20:4

        سالم و تبریک به اهالی هنر در مازندران خصوصا هنرمندان شهر بهار نارنج.
        البته در این زمانه که دست و زبان هنرمندان بسته شده و هنربندان به جای آنها سخن می گویند جای شکر دارد که هنرمندی چون مهدی قربانپور همچنان در میدان رزم در حال جنگ آوریست.
        درود و خدا قوت


        ©2013 APG.ir